הדוגס עם ניצחון רביעי ברציפות

תאקל IFL בוגרים

סיכום המחזור ה-12 בליגת הפוטבול הישראלית על שם משפחת קראפט.

תל אביב פיונירס (5-3)  – כרמל דוגס (5-3) 6 – 21

המשחק נערך לראשונה בקיבוץ יזרעאל וזו הפעם הראשונה שהתקיים בו משחק בית של הדוגס העונה. הכלבים מהכרמל הגיעו למשחק עם מומנטום של 3 נצחונות וחיפשו את הניצחון הרביעי שיאפשר להם מאבק על המקום השני בטבלה.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק מאוד הגנתי של שתי הקבוצות, כאשר הקבוצה הביתית חיפשה להשיב לתל אביב על ההפסד שנחלו במשחק הקודם בין הקבוצות. עם משחק הגנה מצוין וכמה דרייבים טובים בהתקפה, הכרמלים הצליחו לעלות על הלוח עם הבקעה אחת כדי לקבוע את תוצאת המחצית 6-0.

המחצית השניה הייתה המשך של הראשונה והקבוצה הביתית הצליחה להגדיל את הפער ל-14-0. מנגד התל-אביבים הראו ניצוצות של חזרה ועם דרייב טוב הצליחו להבקיע טד לצימצום ולמזעור נזקים בתחילת הרבע הרביעי. לקראת סוף המשחק הקבוצה הביתית סגרה את הניצחון הרביעי שלה ברציפות ועם עוד טד של נאבי הצליחה לקבוע את תוצאת הסיום 21-6.

הדוגס נכנסים לשבוע חופש ולאחר מכן יש להם משחק נגד רמת השרון כאשר ניצחון של הדוגס יכול בהחלט להבטיח להם את המקום השני. תל אביב תפגוש שבוע אחרי את ירושלים בשחזור הגמר של שנה שעברה, התל אביבים מחפשים נקמה על ההפסד הראשון שלהם ממשחק פתיחת העונה וכאשר שתי הקבוצות חייבות ניצחון.

רמת השרון האמרס (8-0) – מזכרת בתיה (1-6) 0-44

רמת השרון הגיעה בשישי בבוקר למזכרת בתיה בתקווה להמשיך את רצף הניצחונות שלהם.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק מאוד מסורבל של הקבוצה האורחת ועם כמה טעויות בהתקפה ופאמבלים, מזכרת בתיה קיבלה כמה הזדמנויות כדי להעלות ראשונה ללוח. לצערה של מזכרת בתיה, היא לא הצליחה לתרגם את הטעויות של האורחת לנקודות ובכך התאפשר לרמת השרון לעבוד עם ההתקפה האגרסיבית שלה ולהבקיע ללא הרף. המחצית הראשונה נגמרה בתוצאה 36-0.

המחצית השניה הייתה מעט שונה, רמת השרון הורידה רגל מהגז מה שאפשר למזכרת בתיה את האופציה לעלות על הלוח לאחר מחצית נטולת ניקוד. ההתקפה של מזכרת בתיה לא הצליחה לתרגם את הדרייבים הטובים שלהם לנקודות אך ההגנה הצליחה לעצור את רמת השרון בכל המחצית השניה למעט טד אחד שקבע את תוצאת הסיום.

רמת השרון תארח שבוע לאחר מכן את פתח תקוה כאשר הקבוצה האורחת עדיין מחפשת אחר ניצחון הראשון שלה העונה.

מזכרת בתיה יוצאת לשבוע חופש ולאחר מכן תפגוש את פתח תקוה.