רמת השרון עולה לאחר מאבק ותל אביב מצליחה לחזור להגן על התואר

תאקל IFL בוגרים

פטישי רמת השרון (10-0) נגד בית שמש רבלס (6-4) 40-44

בית שמש הגיעו לרמת השרון כדי לנסות להנחיל הפסד ראשון למדורגת ראשון בטבלה ולקבל בונוס בדמות עלייה לגמר. המורדים ידעו שהם צריכים לבוא למשחק הזה עם כל הכוחות שיש להם כדי להצליח במשימה.

המשחק התחיל כמו שבית שמש רצו ועם דרייב נהדר, צבי גרינסטון הצליח למסור מסירה לא פשוטה לאבי ווינברג בשביל לעלות על הלוח ראשונים, 6-0 בית שמש. במהלך הרבע הראשון המורדים לא נתנו לרמת השרון את האופציה להיכנס למומנטום שהם כל כך אוהבים, גם כאשר הלוחמים פנו לרוני ההייז, הגנת המורדים הייתה פשוט נהדרת וראו שהם הגיעו מוכנים למשחק. בסוף הרבע לוח התוצאות הראה 6-0 לרבלס.

ברבע השני רמת השרון התעוררה בעזרת מהלכי הגנה נהדרים של קו ההגנה. החבר'ה בחזית הצליחו להאט את הקצב של בית שמש ועם כמה מהלכי התקפה והגנה טובים רמת השרון הצליחו לעלות ליתרון 14-6. לעומת המשחק הקודם בין שתי הקבוצות, המשחק הזה היה שונה בתכליתו, והרבלס לא נתנו לרמת השרון לברוח והשאירו אותם קרוב קרוב, תוצאת המחצית 14-14.

המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין מהקודמת לה כאשר שתי ההתקפות התחילו להגביר קצב. מהצד של בית שמש, צבי גרינסטון מוביל את הקבוצה כמעט בכל דרייב לאופציית הבקעה, ומהצד השני אברהמי פרקש משתמש בכלים הרבים שלו בדמות ברוני ובדנאל בריצות המצוינות שלו. לקראת סוף הרבע השלישי היה ניכר שבית שמש קצת מתחילים להתעייף ורמת השרון מצליחה לחזור לעצמה ולפתוח פער. סוף הרבע השלישי 36-20 לרמת השרון.

הרבע הרביעי נפתח בדרייב נהדר של בית שמש שהצליחה קצת לצמצם נזקים 36-26. דרייב לאחר מכן בית שמש עשו את המהלך הידוע ביותר בספר המהלכים שלהם שזה בעיטת פתיחה קרובה (און-סייד קיק) וכאשר ברוב המשחקים שלהם הם מצליחים לחזיר את הכדור לידיהם גם כאן הסיפור היה דומה. בעיטת פתיחה מוצלחת הצליחה להחזיר את הכדור לידיים של האורחים ועם דרייב נהדר בהובלת צבי הצליחו האורחים לצמצם עוד את הפער ל 36-32 עם 8:28 לסוף המשחק.

רמת השרון עם שחקניה המנוסים לא נלחצה והצליחה לעלות שוב על הלוח ולהרגיע את הרוחות מהצד שלה 44-36 רמת השרון. הסוף של הרבע הרביעי התאפיין בלץ מוזר מהקבוצה המארחת כאשר בית שמש מצליחה להשתלט בחלקו על סוף הרבע ולצמצם שוב את הפער 44-40 כאשר נשארו 5 דקות לסיום. במהלך חמש הדקות האחרונות הקבוצות החליפו דרייבים כאשר כל הגנה עמדה חזקה ולא נתנה להתקפה הנגדית לעלות על הלוח.

בדרייב האחרון של המשחק בית שמש הגיע למחצית המגרש עם דקה לסיום אך קו ההגנה של הפשיטים סגר את הסיפור ועם סאק פאמבל הצליחו להחזיר את הכדור אליהם ולהבטיח עליה ראשונה לגמר אי פעם!

כרמל דוגס (6-4) –תל אביב פיונירס (4-5) 14 – 31

תל אביב האלופה המכהנת הגיעה לגמר, באופן קצת מוזר, כקבוצת האנדרדוג למשחק. הכלבים מהכרמל היו בשיאו של גל ניצחונות ומומנטום נהדר לקראת סוף העונה, וניתן היה לראות את האופי של הקבוצה ואת היכולת שלה להיות מסוכנת בסוף העונה, בעיקר נגד תל אביב כאשר הם ניצחו אותם במשחק האחרון והצליחו לסבך את האלופה.

המשחק נפתח בצורה שוויונית בשני הצדדים כאשר גם תל אביב וגם הכרמלים מצליחים לעלות על הלוח, אבל תל אביב הצליחה להעביר את המומנטום אליהם ועם טד באמצע הרבע הראשון עלתה ליתרון 13-7. המשחק ברובו היה שיוויוני כאשר ההגנות של שתי הקבוצות לא נותנות יותר מידי מקום נשימה להתקפה של היריבה. עם זאת ההגנה של תל אביב הצליחה לעשות יותר צרות ולמנוע מהקבוצה האורחת כמה דרייבים טובים שיכלו לשנות את התוצאה. תוצאת המחצית 19-7 תל אביב.

המחצית השניה לא הייתה שונה מהראשונה כאשר הקבוצה מהצפון מחפשת תשובה להגנה של תל אביב כאשר כולנו מכירים את היכולת של תל אביב להגיע מוכנה למשחקים. הקבוצה מהכרמל ניסתה לחפור קצת יותר עמוק לספר המהלכים שלה כדי להפתיע את האלופה אך גם זה לא צלח, ועם דרייב אחד מוצלח לאורך כל המחצית הקבוצה מהצפון לא הצליחה למצוא פתרון לאלופה שהגיע מוכנה לאחר תקופה לא פשוטה ולא מעט הפסדים.

תוצאת הסיום 31-14 לתל אביב שמצליחה לחזור לגמר לעוד שנה ולהגן על התואר שלה.

תל אביב ורמת השרון יפגשו לגמר ביום חמישי ה 23.6.22 בספורטק עמק הארזים.