תל אביב מסתבכת ורמת השרון יכולה לסגור עונה מושלמת

תאקל IFL בוגרים

סיכום המחזור ה-13 בליגת הפוטבול הישראלית על שם משפחת קראפט.

תל אביב פיונירס (5-3)  – אריות ירושלים (4-3) 14 – 38

תל אביב הגיע לירושלים עם התקווה "לנקום" את ההפסד במחזור הראשון וגם על הדרך להוסיף דובדבן ולהבטיח את מקומם בפלייאוף.

לירושלים היו תוכניות אחרות.

הרבע הראשון היה כולו ירושלים, האריות שלטו במשחק בצורה מלאה בלי מענה מהצד השני. קו ההגנה של ירושלים עשה המון נזק ולא נתן לבן לנדון, הקיובי המחליף של התל אביבים, לנשום. תוסיפו על כך שהמטרה האהובה של החלוצים יאלי שיין  פצוע כבר כמה מחזורים. ירושלים המשיכה לעשות כרצונה והזכירה את ימיה כשולטת יחידה בליגה. כמעט כל החזקת כדור הסתיימה בטד כשהרבע הראשון מסתיים ב 20-0 לירושלים. הרבע השני לא היה שונה וירושלים המשיכה ללחוץ מכל הכיוונים כאשר מנחם דובין עם יירוט קטע דרייב טוב של תל אביב. בצד של ירושלים זאקי סילאס נתן הופעה מרשימה וכל מסירה, גם אם לא הייתה לכיוונו נתפסה. לקראת סוף המחצית החלוצים הראו סימני התעוררות עם טד וקבע את תוצאת המחצית 32-7 ירושלים.

המחצית השניה הייתה שונה במקצת וניתן היה לראות מתל אביב נסיונות לחזור למשחק. הצרה הייתה שזה קרה רק לקראת אמצע הרבע הרביעי עם עוד טד. ירושלים הוסיפה טד נוסף ממש לקראת סוף המשחק ולמעשה סגרה כל אופציה של תקווה לקבוצה מתל אביב.

תמונת הפלייאוף רק הולכת ומסתבכת כאשר תל אביב יוצאת לשבוע מנוחה לקראת המשחק שבוע אחרי במזכרת בתיה והיא חייבת ניצחון בשביל להבטיח את מקומה בפלייאוף.

ירושלים נכנסת לתקופת משחקים קריטיים בשבילה ובשביל הקבוצות נגדה, כאשר במחזור הקרוב היא תארח את בית שמש למשחק בו שתי הקבוצות חייבות לנצח אם הם רוצות להיות בתמונת הפלייאוף.

רמת השרון האמרס (9-0) – פתח תקוה טרופרס (0-9) 0-50

רמת השרון אירחה את פתח תקוה כאשר הקבוצה הביתית כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף והמשחק היה בעיקר לפרוטוקול.

פתח תקוה כמו כל משחק מגיעה עם רוח לחימה, אך גם במשחק הזה היא לא הצליחה לתרגם את הדרייבים הטובים שלה לטד ועדיין לזכותה מספר קב של טעויות ובכך נתנה לקבוצה המובילה של הליגה את האופציה להיכנס למומנטום.

המשחק היה חד צדדי ברובו כאשר לפתח תקוה אין מענה להתקפה הקטלנית של רמת השרון שחסרה את רוני הייז.

רמת השרון תפגוש בשבוע אחרי את הדוגס מהכרמל כאשר הקבוצה הצפונית חייבת ניצחון כדי להבטיח לעצמה מקום בפלייאוף ולא להיגרר למשחקי העפלה לפלייאוף.

פתח תקוה תבקר את מזכרת בתיה כאשר היא מקווה להשיג את הניצחון הראשון שלה העונה.