ניצחונות קלים לרמת השרון וירושלים

תאקל IFL בוגרים

תמונת שער: דודי סעד

אריות 'ביג בלו' ירושלים 48 – כסופי הגב 'י.ע.ר פאביו' מזכרת בתיה 7

נתוני משחק

תמונות מאת דודי סעד

האריות פתחו את המשחק עם שתי התקפות ארוכות ומתודיות שהסתיימו בטאצ'דאונים. במהלך הבא של כסופי הגב, חוסר-תקשורת בין קוורטרבק מזכרת בתיה, דביר ארג'ואן, לבין הסנטר, נתנאל ברק, שלו הסתיים עם כדור על הדשא באנד-זון וטאצ'דאון הגנתי לאחמד אבו-גאבר מירושלים. ירושלים עלו שוב על הלוח עם דקה לסיום המחצית עם מסירת ט"ד מאליעזר פולד לבריאן פריד, אך הותירו מספיק זמן על השעון בשביל מזכרת בתיה לצאת להתקפה ולהבקיע טאצ'דאון לפני ההפסקה, 18 יארד מארג'ואן לש"י לניאדו.

פולד נכנס בעצמו לט"ד נוסף בתחילת המחצית השניה, וג'רום וויטליק נכנס לעמדת הק"ב ברבע השלישי ורץ לט"ד בעצמו בתחילת הרבע הרביעי. איבוד כדור נוסף של מזכרת בתיה סידר לירושלים טאצ'דאון נוסף (וויטליק לפריד) וכסופי הגב החטיאו בעיטת שער שדה לפני הסיום.

פולד דייק ב13/15 מסירות ל-200 יארד, 2 ט"ד באוויר ו-2 על הקרקע. זכי סילאס תפס 5 מסירות ל-92 יארד ופריד תפס 2-43-2. בהגנה בלטו צבי סקלר (6 תיקולים, 2.5 לאיבוד יארדים ו1.5 הפלות ק"ב) ודובי אולשן (5 תיקולים, 1.5 לאיבוד יארדים, הפלת ק"ב והטיה).

שתי הקבוצות תשחקנה ביום שישי: מזכרת בתיה תארח את רמת השרון וירושלים תשחק, כאמור, בחוץ נגד תל אביב בקרב על המקום הראשון בטבלה.

פטישי רמת השרון 52 – פתח תקוה טרופרס 0

נתוני משחק

דני איסטמן חזר ארצה לשורות הפטישים ונראה כאילו מעולם לא עזב. המסירה השניה שלו היתה טאצ'דאון לבן טובין. אחרי הרחקה של פ"ת, יאיר בן-משה רץ לטאצ'דאון ולאחר עוד הרחקה איסטמן מסר ט"ד לטים פלוטקין. לאחר יירוט של איסטמןשקד עקריש הבקיע ט"ד בתחילת הרבע השני. קבוצות המיוחדות של פ"ת השתלטו על הרחקה כאשר איתי שרון קפץ על כדור שהושמט, אבל ההתקפה לא הצליחה להפוך את ההזדמנות לנקודות ואיבדה את הכדור. איסטמן וטובין התחברו לט"ד נוסף לפני המחצית.

עידן לוי יירט מסירה של איסטמן בתחילת המחצית השניה אבל במהלך הבא שמואל גורדון יירט מסירה של סהר יאיר ואיסטמן/טובין הבקיעו ט"ד נוסף. אנריקה רוט יירט מסירה של יאיר ואיסטמן מסר ט"ד לאחיו דוד לפני סיום המשחק.

איסטמן סיים עם 14/23 ל-273 יארד, 5 ט"ד ומסירה שיורטה ויירוט בהגנה. טובין תפס 4-111-3 ועקריש רץ ל- 5-74-1. אנתוני מוראלס הוביל את ההגנה עם 4 תיקולים, 1.5 לאיבוד יארדים והשתלט על השמטה. אביאל ברק גם רשם 4 תיקולים.

יאיר סיים עם 3/18 ל-15 יארד ושלוש מסירות שיורטו. משה בן-אולול הוביל את ההגנה עם 7 תיקולים והטיה.

רמת השרון תשחק ביום שישי בחוץ נגד מזכרת בתיה ופתח תקוה תדרים בשבוע הבא למשחק חוץ נגד באר שבע.