באר שבע עדיין במירוץ לאחר ניצחון על הפטישים; תל אביב בגמר

תאקל IFL בוגרים

תמונת שער: רענן גבאי

חלוצי תל אביב 31 – כסופי הגב 'י.ע.ר פאביו' מזכרת בתיה 6 

נתוני משחק

תל אביב עלתה לשחק מול סגל קצר של מזכרת בתיה והבטיחה את מקומה בגמר, שיתקיים ביום חמישי הבא, 15.7.

שחר רגב החזיר בעיטת הרחקה לטאצ'דאון בסיום ההתקפה הראשונה של המשחק ונתי לנדאו, שפתח עבור החלוצים, מסר טאצ'דאון תל-אביבי נוסף ליהלי שיין13-0גבריאל יעקובסון עלה לעמדת הקוורטרבק עבור מזכרת בתיה במקום דביר ארג'ואן שנפצע, אבל הסגל-הקצר-עוד-יותר לא הצליח לשים נקודות על הלוח חרף כל מאמציהם. הגנת מזכרת עצרה את תל אביב פעמיים, לפני שאליאור רואנסרי גרם להשמטה של מזכרת והשתלט על הכדור. תל אביב ניסו לשים נקודות לפני המחצית אבל נחי נתן יירט מסירה של לנדאו בקו ה-1 לפני המחצית.

בן לנדון נכנס להתקפה השנייה של תל אביב במחצית השנייה וקינח אותה עם מסירת ט"ד ליונתן אסרף19-0. הגנת תל אביב עצרה שוב את מזכרת בתיה בסוף הרבע השלישי, ולנדאו מסר ט"ד נוסף לשיין במהלך הראשון של הרבע הרביעי, 25-0. רואנסרי השתלט על השמטה של יעקובסון ולנדאו מסר ט"ד ליוליאן אלושקין31-0יעקובסון וליעד ורסולקר הצעידו את כסופי הגב להתקפה של 9 מהלכים ו-60 יארדים והבקיעו ט"ד, במסירה מיעקובסון לניר שלמון31-6 עם דקה וחצי לסיום המשחק.

לנדאו השלים 17/28 מסירות ל-143 יארדים, 3 ט"ד ומסירה אחת שיורטה. נמרוד פינטל תפס 8 מסירות ל-54 יארדים ואמציה לב הוסיף 42 יארדים קרקעיים. תומר קינדייב הוביל את הגנת תל אביב עם 7 תיקולים, מהם 2 לאיבוד יארדים והפלת ק"ב. אנטון בסטליאור מרקוז וליאון מזרחי הוסיפו 4 כ"א.

יעקובסון השלים 7/17 מסירות ל-90 יארד וט"ד באויר וניווט את ה'פוקט' בצורה יעילה. נתן תפס 4 מסירות ל-68 יארדים וורסולקר סיים עם 27 יארדים על הקרקע, כולם בהתקפת הט"ד של מזכרת. ורסולקר הוביל גם את ההגנה עם 9 תיקולים (מהם 2.5 לאיבוד יארדים) וגרם להשמטה. רועי ארצי רשם 7 תיקולים, ואלכס אלילויקו הוסיף 4, עם 1.5 לאיבוד יארדים.

לשתי הקבוצות נשארו משחק להשלים כל אחד ממבצע 'שומר החומות'. כסופי הגב יארחו ביום רביעי הבא את חיפה אנדרדוגס למשחק שינעל את העונה לשתי הקבוצות. תל אביב יתארחו ביום חמישי הקרוב בפתח תקוה והבטיחו כבר את מקומם בגמר שיתקיים ביום חמישי הבא, 15.7 בקמפוס הספורט ע"ש משפחת קראפט בירושלים.

הנחיל השחור באר שבע 36 – פטישי רמת השרון 24

נתוני משחק

תמונות מאת רענן גבאי

באר שבע הייתה צריכה ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לגמר ועמדה במשימה, עם ניצחון על היריבה מרמת השרון, שאף היא הגיעה עם סגל קצר למשחק.

דוד רבינסקי יירט מסירה של דני איסטמן בהתקפה הראשונה של הפטישים, ורוני הייז השלים מסירת טאצ'דאון לדוד סבג6-0, וחניכיו של נועם דלאל עלו ליתרון 13-0 אחרי יירוט של בן רחמים וריצה של הייז לט"ד. רמת השרון צמצמה בתחילת הרבע השני ממסירה של איסטמן למישה בלוב, ועלתה ליתרון 16-14 אחרי יירוט של איסטמן ומסירה שלו לשמואל גורדוןרוני הייז הצליח להעלות את באר שבע ליתרון 22-16 עם סיום המחצית, עם ריצה לט"ד, למרות שבאר שבע כבר היו בדאון רביעי ו-39…

שתי ההגנות עבדו קשה וחזק ברבע השלישי ומנעו נקודות. הייז רץ לט"ד נוסף בתחילת הרבע הרביעי, 30-16, אך הפטישים השוו לאחר פחות מדקה ממסירה של איסטמן לבן טובין30-24הייז מסר טא'צדאון ללאון רבינסקי בהתקפה הבאה של באר שבע, וקבע את התוצאה הסופית, 36-24בלוב החליף את איסטמן בעמדת הקוורטרבק בהתקפה האחרונה של רמת השרון, אבל יירוט שני של תומר קורן הבטיח סופית לנחיל השחור את הניצחון.

הייז השלים 10/22 מסירות ל-151 יארדים, 2 ט"ד ומסירה אחת שיורטה ועוד 103 יארדים ו-3 ט"ד על הקרקע. סבג תפס 3-68-1 ורבינסקי 2-40-1. את ההגנה הובילו רן הדרי (6 תיקולים, 2.5 לאיבוד יארדים), רחמים (4 תיקולים, אחד לאיבוד יארדים ויירוט) וקורן (4 ושני יירוטים).

איסטמן השלים 11/20 מסירות ל-132 יארדים, 3 ט"ד ו-3 מסירות שיורטו, עם 42 יארדים על הקרקע. טובין תפס 3-56-1 וגרודון 2-36-1. דוד איסטמן הוביל את ההגנה עם 10 תיקולים (1.5 לאיבוד יארדים), דני איסטמן תרם 5 עם יירוט והטיה ואנריקה רוט רשם אף הוא 5 תיקולים.

רמת השרון סיימו את העונה המקוצרת שלהם ולבאר שבע נשאר משחק אחד נגד אריות ירושלים, אותו הם צריכים לנצח ב-11 הפרש לפחות כדי להעפיל למשחק הגמר.