נבחרת הפלאג גברים מינתה מאמן חדש

פלאג

13 לפברואר, 2020

התאחדות הפוטבול בישראל (ה-AFI) גאה להודיע על מינויו של גני מידד למאמן נבחרת ישראל בפלאג פוטבול.

גני מידד הינו המאמן הראשי של קבוצת אריות "ביג בלו" ירושלים בחמש העונות האחרונות והינו נדבך חשוב במועדון עוד מימיו כשחקן וקפטן ההגנה של הקבוצה. מאז מינויו כמאמן ראשי של אריות ירושלים, מידד הוביל את קבוצתו להישגים משמעותיים כולל זכיה בשלוש עונות רצופות באליפות המדינה בשלוש העונות האחרונות (הישראבול). מידד היה גם חבר נבחרת התאקל פוטבול בקמפיין הנבחרת לאיטליה בטורניר מוקדמות אליפות אירופה במשחקים מול איטליה ושוויץ.

לצידו, מידד מינה את דני שכטר, מאמן ההתקפה של אריות ירושלים כמאמן ההתקפה של הנבחרת והם ישמשו יחדיו כצוות האימון שיוביל את הנבחרת באליפות העולם שתערך באוגוסט הקרוב.

"אני גאה ונרגש להמשיך את דרכו של דודי האהוב ברי ליבן ז"ל שבמשך יותר מ30 שנה ליווה, תמך והצעיד קדימה את הפוטבול בארץ." אמר מידד והוסיף, "המשימה והאתגר הם גדולים אבל בעזרתם של דני שכטר, המאמן הקודם בנימין שולץ, השחקנים, הנהלת ההתאחדות, עבודה קשה ורצון עז להצלחה אני בטוח שנביא להשגים וכבוד באליפות העולם בקיץ. בדם וביזע, בעוז ובהדר אל אל ישראל!"

אליפות העולם בדנמרק בהשתתפות הנבחרות המובילות בענף הפלאג תערך בין התאריכים 19-22 באוגוסט, ולראשונה מזה שנים ולמרות מאבק ממושך של יו"ר התאחדות הפוטבול מר סטיב לייבוביץ וסגנו, יונה משען אל מול המדינה המארחת, דנמרק, צפויים משחקי הטורניר להערך גם במהלך יום השבת.

בקרוב תצא הודעה על תחילת ההכנות לקמפיין הבא ופעילות הנבחרת.