שיא נקודות לחיפה; ניצחון חשוב לתל אביב על באר שבע

תאקל IFL בוגרים

תמונת שער: רענן גבאי

חיפה אנדרדוגס 111 – פתח תקוה טרופרס 0

נתוני משחק

הטרופרס חזרו למגרש לאחר מעל שנתיים מחוצה לו ובהחלט נראתה כמו קבוצה חדשה, כאשר לרוב שחקניה זו הפעם הראשונה שלהם במשחק רשמי. האנדרדוגס שלטו במשחק משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום וקבעו שיאים בנקודות למשחק (111), נקודות במחצית (84) והפרש נקודות (111). 46 נקודות ברבע הראשון השוו את המקום השני בכל הזמנים.

ההתקפה של חיפה הריצה שלושים מהלכים בלבד שבהם השיגה 198 יארדים, לעומת 16 מהלכי קיק-אוף. ההגנה והקבוצות המיוחדות רשמו שני טאצ'דאונים כל אחד. התקפת פ"ת איבדה את הכדור 9 פעמים וגם כשהגיעו לכדי הרחקה בנסיון הרביעי, רוב ההרחקות לא עברו כלל את אמצע המגרש. הגנת האנדרדוגס החזיקה את הטרופרס ביארדים שליליים לכל המשחק וסיימו עם 46- יארדים התקפיים.

אופק אסנפלד נפצע בתחילת המשחק ושחר עדי נכנס לעמדת הרץ ורשם 5 ט"ד קרקעיים ועוד אחד בהחזרת פאנט. יהב סיסו מסר כולה 3 מסירות אבל סיים עם 2 ט"ד באוויר ועוד 2 על הקרקע. רודי רטנר הוביל את המאמץ ההתקפי עם 7 תיקולים, מתוכים 4 לאיבוד יארדים ו-1.5 הפלות ק"ב. מיכה אלון וראובן וייסמן רשמו 2 יירוטים כ"א אחד, והחזירו כ"א את אחד מהם לט"ד.

איתי שרון הוביל את פ"ת עם 20 יארד בתפיסה ורותם ראובן בוסקילה הוביל את ההגנה עם 4 תיקולים.

פתח תקוה תארח ביום חמישי את רמת השרון, והאנדרדוגס ידרימו בשבוע הבא למשחק נגד באר שבע.

חלוצי תל אביב 20 – הנחיל השחור באר שבע 8

נתוני משחק

תמונות מאת רענן גבאי

עם הרבה שחקנים ומאמנים שעברו מבאר שבע לתל אביב בפגרה האחרונה, המשחק בהחלט הרגיש כמו משחק יריבות לכל דבר ועניין. התוצאה לא היתה שקולה לאורך רוב המשחק אבל על המגרש, שתי ההגנות החזיקו את התקפות היריבות בכבוד.

בן לנדון (ת"א) איבד כדור בהתקפה הראשונה של המשחק וסידר לבאר שבע הזדמנות נוחה להבקעה, אך ההגנה הביתית עמדה איתן, עם שני מהלכים הגנתיים טובים של עמית קולטון בנסיון השלישי והרביעי. לאחר הרחקה של תל אביב, דני מיכאלוב מסר כדור שקולטון החזיר אליו, מיכאלוב תפס אבל שמט את הכדור ויונתן גולדמן (לשעבר שחקן ב"ש) הרים את הכדור ורץ לטאצ'דאון הראשון במשחק, 7-0. באר שבע הרחיקה ושחר רגב החזיר את ההרחקה לט"ד נוסף, 14-0 בסוף הרבע הראשון, לאחר שבאר שבע איבדה את מיכאלוב לפציעה. לנדון איבד עוד כדור אבל עידן מלכיור (לשעבר שחקן ב"ש כבר אמרנו?) חסם את בעיטת ההרחקה של באר שבע וסידר לטיי שרפ עמדה נוחה לריצת ט"ד, 20-0 במחצית.

הגנות שתי הקבוצות עבדו מאוד קשה במחצית השניה וההתקפות לא הצליחו לשים נקודות עד שרוני הייז מסר לבאהר משארקה לטאצ'דאון, 20-8 עם שלוש דקות לסיום המשחק. זה היה מעט מידי ומאוחר מידי עבור הנחיל השחור, ותל אביב השתלטה על בעיטת האונסייד ולמעה סיימה את המשחק.

שרפ סיים עם 66 יארד וט"ד על הקרקע ויהלי שיין תפס שני כדורים ל-33 יארד. דניאל ג'קסון הוביל את הגנת הכחולים עם 7 תיקולים ושתי הטיות וקולטון רשם 4 תיקולים, מהם שלוש לאיבוד יארדים והטיה.

הייז סיים עם 88 יארד וט"ד במסירה ועוד 82 יארד על הקרקע. דן שפירא תפס 4 מסירות ל-51 יארד. נדב אליהו ודוד רבינסקי הובילו את ההגנה עם 5 תיקולים כל אחד, כאשר אליהו מוסיף הטיה ורבינסקי גרם גם להשמטה.

באר שבע תארח את חיפה ביום חמישי הבא ותל אביב תארח את ירושלים ביום שישי הבא.