באר שבע ניצחה את חיפה בשלוש הארכות; ירושלים לבד בראש הטבלה

תאקל IFL בוגרים

הנחיל השחור באר שבע 32 – חיפה 'נימו' אנדרדוגס 30 (3OT)

נתוני משחק

שיא ליגה נקבע ביום חמישי בערב, כאשר הנחיל השחור מבאר שבע ניצחו בשלוש (!) הארכות את האנדרדוגס מחיפה.

שתי ההגנות עבדו קשה לאורך כל המשחק, וכנראה פשוט התעייפו כשהמשחק הגיע להארכה.

באר שבע עלתה ליתרון שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, ממסירה של רוני הייז ללאון רבינסקי. ההגנות המשיכו למנוע מההתקפות להתקדם על המגרש עד שאופק אסנפלד מצא פירצה בהגנה הביתי והשווה את המשחק בתחילת הרבע הרביעי. יירוט של הריסון דיוק-פרנלי נתן לחיפה עוד הזדמנות להבקיע אבל הגנת הנחיל עמדה באתגר ולא נתנה לחיפה להגיע לנקודות נוספות.

בהארכה הראשונה הסכר נפרץ מהר מאוד עם ריצה של הייז לטאצ'דאון במהלך הראשון, עם המרה מוצלחת של באהר משארקהאסנפלד השווה עם ט"ד והמרה.

בהארכה השנייה, משארקה העלה את באר שבע ליתרון עם מהלך אתלטי של הייז בהמרה שבסופו מסר בהצלחה לרבינסקי. שוב אסנפלד השווה עם ט"ד והמרה.

בהארכה השלישית, חיפה הייתה ראשונה בהתקפה ואסנפלד העלה את האורחים ליתרון עם ט"ד רביעי שלו במשחק, אבל לא הצליח בהמרה. הייז רץ לט"ד עבור באר שבע ומצא במסירה את תומר קורן במהלך שניצח את המשחק.

הייז השלים 16/30 מסירות ל-96 יארדים, ט"ד ושתי מסירות שיורטו, עם 55 יארדים ושני ט"ד בריצה. משארקה רץ 9-39-1 עם עוד 22 יארד בתפיסה. את הגנה הובילו רן הדרי (10 תיקולים) ומתן שם-טוב (9 תיקולים, מהם שניים לאיבוד יארדים והפלת ק"ב).

אסנפלד השווה את שיא הליגה (שלו) עם 35 נשיאות כדור, בהם השיג 154 יארדים ו-4 ט"ד. מיכה אלון הוביל את ההגנה החיפאית עם 14 תיקולים ורודי רטנר רשם 5 תיקולים, מהם 1.5 לאיבוד יארדים, הפלת ק"ב והטיה.

באר שבע תארח ביום חמישי את פתח תקוה ולחיפה משחק חוץ מאתגר נגד תל אביב ביום שישי.

פטישי רמת השרון 44 – כסופי הגב 'י.ע.ר פאביו' מזכרת בתיה 27

נתוני משחק

דני איסטמן כנראה היה צריך את הפגרה של הקורונה כדי לחזור למוטב ונראה דומיננטי כימים עברו.

יאיר בן-משה פתח בעמדת הרץ בהיעדרו של שקד עקריש והבקיע טאצ'דאון מספר דקות אחרי פתיחת המשחק. מזכרת שמטה את הכדור ואיסטמן מסר לאחיו דוד והעלה את רמה"ש ליתרון שני ט"ד. הפטישים השתלטו על בעיטת הפתיחה ואיסטמן מסר לטים פלוטקין20-0 בסוף הרבע הראשון. מזכרת התאוששה קצת הרבע השני ודביר ארג'ואן מסר טאצ'דאון לניר שלמוןאיסטמן רץ לט"ד לאחר מסירה ארוכה למטרה האהובה עליו, בן טוביןשמואל גורדון, שמוביל את הליגה ביירוטים, יירט מסירה של ארג'ואן ואיסטמן מסר לטובין לטאצ'דאון. ארג'ואן ענה עם מסירת ט"ד למייקל בולין ואיסטמן וטובין הספיקו ט"ד נוסף לפני ההפסקה, 38-14.

אנדרו אולג יירט מסירה של איסטמן וארג'ואן מסר ט"ד לאנדי וורןאיסטמן רץ לט"ד נוסף בתחילת הרבע הרביעי. גורדון יירט מסירה נוספת של ארג'ואן אבל תומר צחור הפיל את איסטמן בדאון הרביעי. ארג'ואן מסר ט"ד נוסף לבולין לפני סיום המשחק, אך לאחר בעיטת אונסייד לא מוצלחת, הפטשיים כרעו ברך וחזרו הביתה עם ניצחון.

איסטמן השלים 17/26 מסירות ל-268 יארדים, 4 ט"ד ומסירה שיורטה, עם 114 יארד ושני ט"ד על הקרקע. טובין רשם את אחד המשחקים הכי טובים לתופס בכל הזמנים, 8 תפיסות ל-237 יארד (מקום שני בכל הזמנים) ושני ט"ד. אנתוני מוראלס הוביל את ההגנה עם תשעה תיקולים וגורדון רשם 5 תיקולים בנוסף לשני יירוטים.

ארג'ואן השלים 13/23 מסירות ל-248 יארדים, 4 ט"ד ושתי מסירות שיורטו, עם 39 יארד על הקרקע. בולין תפס 5-105-2 ווורן תפס 3-52-1. צחור הוביל את ההגנה עם 8 תיקולים והפלת ק"ב ואולג תרם 6, עם אחד לאיבוד יארדים ויירוט.

רמת השרון יארחו ביום רביעי את ירושלים ומזכרת בתיה נחה השבוע לפני משחק חוץ בשבוע הבא נגד פתח תקוה.

אריות 'ביג בלו' ירושלים 21 – חלוצי תל אביב 12

נתוני משחק

ביום שישי שיחקו שתי הקבוצות הבלתי-מנוצחות, והאריות יצאו כשידם על העליונה. מסירה של בן לנדון פגעה בחזה של שי הילמן ודוד אבל יירט, ובמהלך הבא אליעזר פולד העלה את ירושלים ליתרון. בתחילת הרבע השני זו היתה תל אביב שניצלה טעות של ירושלים כדי להבקיע טאצ'דאון. הרחקה של תל אביב נגעה ברגלו של שחקן ירושלמי ואיתן שרייבר זינק על הכדור. במהלך הבא צ'ין-צ'אי פרואט רץ לטאצ'דאון של תל אביב, 7-6 לירושלים לאחר שאחמד אבו-גאבר חסם את בעיטת ההמרה. האריות הבקיעו מיד עם מסירת ט"ד מפולד לאבל13-6 לאחר שיונתן גולדמן חסם את בעיטת ההמרה. לאחר מספר הרחקות, לייב סקלר חסם הרחקה של תל אביב לפני המחצית, אבל יונדב וויימן פספס שער-שדה לפני ההפסקה.

בתחילת המחצית השניה, תל אביב שוב ניצלה טעות של ירושלים בקבוצות המיוחדות. אפי משען שמט את בעיטת הפתיחה ולנדון מסר טאצ'דאון לעמית קולטון13-12. במהלך ההתקפי הבא, דוד פיטוסי רץ 50 יארד לטאצ'דאון, ועם המרה מוצלחת, ירושלים רשמו את הנקודות האחרונות של היום. הקרב ההגנתי המשיך במשך רבע וחצי, והאריות נשארו לבד בראשות הטבלה.

פולד השלים 10/27 מסירות ל-94 יארדים, ט"ד באויר וט"ד על הקרקע ופיטוסי רץ 6-71-1. בהגנה בלטו אבו גאבר (5, 3 להפסד יארדים, שתי הפלות ק"ב וחסימת בעיטה) ויחיאל סקלר (5 תיקולים, 1 להפסד יארדים).

לנדון השלים 15/29 מסירות ל-144 יארדים, ט"ד ומסירה אחת שיורטה ופרואט רץ 11-41-1. קולטון תפס 6-49-1 ותרם 2 תיקולים (1 להפסד יארדים) ושתי הטיות (בעצם 'גגות'). עוד בלטו בהגנה שרייבר (8 תיקולים, שתי הטיות והשתלטות) ודניאל ג'קסון (8, 1.5 להפסד יארדים).

לירושלים שבוע קצר והם ישחקו כבר ביום רביעי בחוץ נגד רמת השרון במפגש מסקרן מאוד. גם לתל אביב משחק חשוב ומעניין ביום שישי הקרוב נגד חיפה.